Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence.
Journal on Mathematics Education, 13 (4).
pp. 587-604.
ISSN 2407-0610
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Layout-02-IjtihadiKamiliaAmalinav3.pdf - Megjelent verzió Download (990kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal on Mathematics Education |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 13 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 587-604 |
ISSN: | 2407-0610 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33593495 |
Dátum: | 2023. Jan. 26. 15:12 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 26. 15:12 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26376 |
Actions (login required)
Tétel nézet |