Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence.
Journal on Mathematics Education, 13 (4).
pp. 587-604.
ISSN 2407-0610
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Layout-02-IjtihadiKamiliaAmalinav3.pdf - Megjelent verzió Download (990kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Journal on Mathematics Education | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 13 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | pp. 587-604 | ||
| ISSN: | 2407-0610 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33593495 | ||
| Dátum: | 2023. Jan. 26. 15:12 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 26. 15:12 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26376 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

