An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: An integrated STEM-based mathematical problem-solving test: Developing and reporting psychometric evidence.
Journal on Mathematics Education, 13 (4). pp. 587-604. ISSN 2407-0610 (2022)

[thumbnail of Layout-02-IjtihadiKamiliaAmalinav3.pdf]
Előnézet
Szöveg
Layout-02-IjtihadiKamiliaAmalinav3.pdf - Megjelent verzió

Download (990kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal on Mathematics Education
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 13
Szám: 4
Oldalak: pp. 587-604
ISSN: 2407-0610
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33593495
Dátum: 2023. Jan. 26. 15:12
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 26. 15:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26376

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben