Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Moroccan EFL Public University Instructors’ Perceptions and Self-Reported Practices of Written Feedback.
JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION, 8 (4).
pp. 117-136.
ISSN 2411-7390
(2022)
Előnézet |
Szöveg
15895-ArticleText-41742-4-10-20221226.pdf - Megjelent verzió Download (384kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF LANGUAGE AND EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 8 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 117-136 | ||
ISSN: | 2411-7390 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33531223 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17323/jle.2022.15895 | ||
Dátum: | 2023. Jan. 25. 13:25 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 25. 13:25 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26330 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |