Rosu Anett; Tót Kálmán; Godó György; Kéri Szabolcs; Nagy Attila; Eördegh Gabriella:
Visually guided equivalence learning in borderline personality disorder.
HELIYON, 8 (10).
ISSN 2405-8440
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Visuallyguidedequivalencelearninginborderlinepersonalitydisorder.pdf - Megjelent verzió Download (660kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||||||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||||||
Kötet: | 8 | ||||||
Szám: | 10 | ||||||
Terjedelem: | 6 | ||||||
Közlemény azonosító: | e10823 | ||||||
ISSN: | 2405-8440 | ||||||
Kar/Egység: | Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
||||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||||
Nyelv: | angol | ||||||
MTMT rekordazonosító: | 33193130 | ||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2022.e10823 | ||||||
Dátum: | 2023. Jan. 20. 08:38 | ||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 20. 08:38 | ||||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26259 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |