Nguyen Thuy Lan Anh; Habók Anita:
Tools for assessing teacher digital literacy: a review.
Journal of Computers in Education, 11 (1).
pp. 305-346.
ISSN 2197-9987
(2024)
Szöveg
33575776_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (892kB) |
|
Előnézet |
Szöveg
document_published20230119.pdf - Elfogadott verzió Download (909kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of Computers in Education |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 11 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 305-346 |
ISSN: | 2197-9987 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33575776 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s40692-022-00257-5 |
Dátum: | 2023. Jan. 20. 08:58 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 05. 16:06 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26241 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |