Tools for assessing teacher digital literacy: a review

Nguyen Thuy Lan Anh; Habók Anita: Tools for assessing teacher digital literacy: a review.
Journal of Computers in Education, 11 (1). pp. 305-346. ISSN 2197-9987 (2024)

[thumbnail of 33575776_megjelent.pdf] Szöveg
33575776_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (892kB)
[thumbnail of document_published20230119.pdf]
Előnézet
Szöveg
document_published20230119.pdf - Elfogadott verzió

Download (909kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of Computers in Education
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 11
Szám: 1
Oldalak: pp. 305-346
ISSN: 2197-9987
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33575776
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s40692-022-00257-5
Dátum: 2023. Jan. 20. 08:58
Utolsó módosítás: 2024. Már. 05. 16:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26241
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 13 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben