Textual complexity adjustments to the English reading comprehension test for undergraduate EFL students

Anggia Helta; Habók Anita: Textual complexity adjustments to the English reading comprehension test for undergraduate EFL students.
HELIYON, 9 (1). ISSN 2405-8440 (2023)

[thumbnail of PIIS2405844023000981published20230118.pdf]
Előnézet
Szöveg
PIIS2405844023000981published20230118.pdf - Megjelent verzió

Download (720kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 9
Szám: 1
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: e12891
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33572067
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e12891
Dátum: 2023. Jan. 18. 11:06
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 18. 11:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26221
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben