Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia.
PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES, 147 (3). pp. 227-252. ISSN 1392-0340 (2022)

[thumbnail of AdaptationandValidationofStudentsAttitudesTowardMathematicstoIndonesia.SuhermanandTiborVidakocvich.pdf]
Előnézet
Szöveg
AdaptationandValidationofStudentsAttitudesTowardMathematicstoIndonesia.SuhermanandTiborVidakocvich.pdf - Megjelent verzió

Download (552kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 147
Szám: 3
Oldalak: pp. 227-252
ISSN: 1392-0340
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33538392
DOI azonosító: https://doi.org/10.15823/p.2022.147.11
Dátum: 2023. Jan. 10. 15:28
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 10. 15:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26082

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben