Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Adaptation and Validation of Students’ Attitudes Toward Mathematics to Indonesia.
PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES, 147 (3).
pp. 227-252.
ISSN 1392-0340
(2022)
Előnézet |
Szöveg
AdaptationandValidationofStudentsAttitudesTowardMathematicstoIndonesia.SuhermanandTiborVidakocvich.pdf - Megjelent verzió Download (552kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PEDAGOGIKA / PEDAGOGY STUDIES |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 147 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 227-252 |
ISSN: | 1392-0340 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33538392 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.15823/p.2022.147.11 |
Dátum: | 2023. Jan. 10. 15:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 10. 15:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26082 |
Actions (login required)
Tétel nézet |