Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity

Greiff Samuel; Wustenberg Sascha; Molnár Gyöngyvér; Fischer Andreas; Funke Joachim; Csapó Benő: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 105 (2). pp. 364-379. ISSN 0022-0663 (2013)

[thumbnail of Greiffetal2013JEdPsy.pdf]
Előnézet
Szöveg
Greiffetal2013JEdPsy.pdf - Elfogadott verzió

Download (501kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY
Publikáció dátuma: 2013
Kötet: 105
Szám: 2
Oldalak: pp. 364-379
ISSN: 0022-0663
Kar/Egység: Bölcsészettudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2147555
DOI azonosító: https://doi.org/10.1037/a0031856
Dátum: 2023. Jan. 01. 19:45
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 01. 19:45
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25906
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 104 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben