Greiff Samuel; Wustenberg Sascha; Molnár Gyöngyvér; Fischer Andreas; Funke Joachim; Csapó Benő:
Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 105 (2).
pp. 364-379.
ISSN 0022-0663
(2013)
Előnézet |
Szöveg
Greiffetal2013JEdPsy.pdf - Elfogadott verzió Download (501kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY | ||||||
| Publikáció dátuma: | 2013 | ||||||
| Kötet: | 105 | ||||||
| Szám: | 2 | ||||||
| Oldalak: | pp. 364-379 | ||||||
| ISSN: | 0022-0663 | ||||||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||||
| Nyelv: | angol | ||||||
| MTMT rekordazonosító: | 2147555 | ||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1037/a0031856 | ||||||
| Dátum: | 2023. Jan. 01. 19:45 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 01. 19:45 | ||||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25906 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 107 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika