Greiff Samuel; Wustenberg Sascha; Molnár Gyöngyvér; Fischer Andreas; Funke Joachim; Csapó Benő:
Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity.
JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY, 105 (2).
pp. 364-379.
ISSN 0022-0663
(2013)
Előnézet |
Szöveg
Greiffetal2013JEdPsy.pdf - Elfogadott verzió Download (501kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2013 |
Kötet: | 105 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 364-379 |
ISSN: | 0022-0663 |
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 2147555 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1037/a0031856 |
Dátum: | 2023. Jan. 01. 19:45 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 01. 19:45 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25906 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 104 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |