Assessing Indonesian student inductive reasoning: Rasch analysis

Soeharto Soeharto; Csapó Benő: Assessing Indonesian student inductive reasoning: Rasch analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46. ISSN 1871-1871 (2022)

[thumbnail of 1-s2.0-S1871187122001353-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S1871187122001353-main.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 46
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33174177
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101132
Dátum: 2022. Dec. 31. 16:06
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 31. 16:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25902
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 6 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben