Soeharto Soeharto; Csapó Benő:
Assessing Indonesian student inductive reasoning: Rasch analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187122001353-main.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 46 | ||
ISSN: | 1871-1871 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33174177 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101132 | ||
Dátum: | 2022. Dec. 31. 16:06 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 31. 16:06 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25902 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |