Soeharto Soeharto; Csapó Benő:
Assessing Indonesian student inductive reasoning: Rasch analysis.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187122001353-main.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 46 | ||
| ISSN: | 1871-1871 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33174177 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101132 | ||
| Dátum: | 2022. Dec. 31. 16:06 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 31. 16:06 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25902 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika