Akhmetova Aigul; Soeharto Soeharto; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő:
Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills.
INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, 12 (2).
pp. 280-292.
ISSN 2301-9468
(2022)
Előnézet |
Szöveg
37321-116666-2-PB.pdf - Megjelent verzió Download (630kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 280-292 |
ISSN: | 2301-9468 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33534193 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17509/ijal.v12i2.37321 |
Dátum: | 2022. Dec. 31. 16:02 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 31. 16:02 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25901 |
Actions (login required)
Tétel nézet |