Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills

Akhmetova Aigul; Soeharto Soeharto; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő: Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills.
INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, 12 (2). pp. 280-292. ISSN 2301-9468 (2022)

[thumbnail of 37321-116666-2-PB.pdf]
Előnézet
Szöveg
37321-116666-2-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (630kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 12
Szám: 2
Oldalak: pp. 280-292
ISSN: 2301-9468
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33534193
DOI azonosító: https://doi.org/10.17509/ijal.v12i2.37321
Dátum: 2022. Dec. 31. 16:02
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 31. 16:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25901

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben