Akhmetova Aigul; Soeharto Soeharto; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő:
Assessing and validating young Kazakhstanis’ reading skills in English, the impact of classroom climate, and their engagement on reading skills.
INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, 12 (2).
pp. 280-292.
ISSN 2301-9468
(2022)
Előnézet |
Szöveg
37321-116666-2-PB.pdf - Megjelent verzió Download (630kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS | ||||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||||
Kötet: | 12 | ||||
Szám: | 2 | ||||
Oldalak: | pp. 280-292 | ||||
ISSN: | 2301-9468 | ||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | angol | ||||
MTMT rekordazonosító: | 33534193 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17509/ijal.v12i2.37321 | ||||
Dátum: | 2022. Dec. 31. 16:02 | ||||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 31. 16:02 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25901 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |