COVID-19 Stress and Teachers Well-Being: The Mediating Role of Sense of Coherence and Resilience

Zewude Girum Tareke; Beyene Sisay Demissew; Belayneh Taye; Fatiha Sadouki; Hercz Mária: COVID-19 Stress and Teachers Well-Being: The Mediating Role of Sense of Coherence and Resilience.
EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 13 (1). pp. 1-22. ISSN 2174-8144 (2023)

[thumbnail of ejihpe-13-00001.pdf]
Előnézet
Szöveg
ejihpe-13-00001.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 13
Szám: 1
Oldalak: pp. 1-22
ISSN: 2174-8144
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33419265
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/ejihpe13010001
Dátum: 2022. Dec. 22. 15:39
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 22. 15:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25871
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben