Zewude Girum Tareke; Beyene Sisay Demissew; Belayneh Taye; Fatiha Sadouki; Hercz Mária:
COVID-19 Stress and Teachers Well-Being: The Mediating Role of Sense of Coherence and Resilience.
EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 13 (1).
pp. 1-22.
ISSN 2174-8144
(2023)
Előnézet |
Szöveg
ejihpe-13-00001.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF INVESTIGATION IN HEALTH PSYCHOLOGY AND EDUCATION | |||||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||||
Kötet: | 13 | |||||
Szám: | 1 | |||||
Oldalak: | pp. 1-22 | |||||
ISSN: | 2174-8144 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | angol | |||||
MTMT rekordazonosító: | 33419265 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/ejihpe13010001 | |||||
Dátum: | 2022. Dec. 22. 15:39 | |||||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 22. 15:39 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25871 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 11 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |