A fenntarthatóság pedagógiájának elemei és megjelenésük a központi tantervekben a bevezető, kezdő és alapozó iskolaszakaszokban

Nagy Eszter; Nagy Lászlóné Antal Erzsébet: A fenntarthatóság pedagógiájának elemei és megjelenésük a központi tantervekben a bevezető, kezdő és alapozó iskolaszakaszokban.
A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT, 22 (1). pp. 3-17. ISSN 1216-6626 (2014)

[thumbnail of Nagy_Eszter_Nagy_Laszlone_A_fenntarthatosag.pdf]
Előnézet
Szöveg
Nagy_Eszter_Nagy_Laszlone_A_fenntarthatosag.pdf - Megjelent verzió

Download (147kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: A BIOLÓGIA TANÍTÁSA: MÓDSZERTANI FOLYÓIRAT
Publikáció dátuma: 2014
Kötet: 22
Szám: 1
Oldalak: pp. 3-17
ISSN: 1216-6626
Kar/Egység: Természettudományi és Informatikai Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2727375
Dátum: 2022. Dec. 15. 13:18
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 16. 08:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25799

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben