Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit:
A tanulóközösségben végzett kutatásalapú tanulás folyamatainak kognitív, társas és tanítási tényezői.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 117 (4).
pp. 423-449.
ISSN 0025-0260
(2017)
Előnézet |
Szöveg
Molnar_MPed20174.pdf - Megjelent verzió Download (818kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
Publikáció dátuma: | 2017 | |||
Kötet: | 117 | |||
Szám: | 4 | |||
Oldalak: | pp. 423-449 | |||
ISSN: | 0025-0260 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 3348665 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2017.4.423 | |||
Dátum: | 2022. Dec. 14. 16:21 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 14. 16:21 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25785 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |