Higher-proficiency students' engagement with and uptake of teacher and Grammarly feedback in an EFL writing course

Thi Nang Kham; Nikolov Marianne; Simon Krisztián: Higher-proficiency students' engagement with and uptake of teacher and Grammarly feedback in an EFL writing course.
INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING. ISSN 1750-1229 (2022)

[thumbnail of KhamThietal.2022Higher-proficiencystudentsengagementwithanduptakeof.pdf] Szöveg
KhamThietal.2022Higher-proficiencystudentsengagementwithanduptakeof.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (2MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING
Publikáció dátuma: 2022
ISSN: 1750-1229
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33112754
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/17501229.2022.2122476
Dátum: 2022. Dec. 13. 11:55
Utolsó módosítás: 2022. Dec. 22. 12:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25764
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben