Thi Nang Kham; Nikolov Marianne; Simon Krisztián:
Higher-proficiency students' engagement with and uptake of teacher and Grammarly feedback in an EFL writing course.
INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING.
ISSN 1750-1229
(2022)
Szöveg
KhamThietal.2022Higher-proficiencystudentsengagementwithanduptakeof.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING |
Publikáció dátuma: | 2022 |
ISSN: | 1750-1229 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33112754 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/17501229.2022.2122476 |
Dátum: | 2022. Dec. 13. 11:55 |
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 22. 12:24 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25764 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 7 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |