Thi Nang Kham; Nikolov Marianne; Simon Krisztián:
Higher-proficiency students' engagement with and uptake of teacher and Grammarly feedback in an EFL writing course.
INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING.
ISSN 1750-1229
(2022)
|
Szöveg
KhamThietal.2022Higher-proficiencystudentsengagementwithanduptakeof.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (2MB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INNOVATION IN LANGUAGE LEARNING AND TEACHING | |||
| Publikáció dátuma: | 2022 | |||
| ISSN: | 1750-1229 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 33112754 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/17501229.2022.2122476 | |||
| Dátum: | 2022. Dec. 13. 11:55 | |||
| Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 22. 12:24 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25764 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 14 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika