Török Tímea; Hódi Ágnes:
A fonológiai tudatosság fejlődése és szövegértéssel való kapcsolata az általános iskola első négy évfolyamán a szocioökonómiai státusz tükrében.
MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE, 70 (4).
pp. 807-826.
ISSN 0025-0279
(2015)
![]() |
Szöveg
0016.2015.70.4.6.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (232kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PSZICHOLÓGIAI SZEMLE | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 70 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 807-826 | ||
ISSN: | 0025-0279 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 2996487 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/0016.2015.70.4.6 | ||
Dátum: | 2022. Dec. 07. 09:33 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 09:33 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25722 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |