Török Tímea; Hódi Ágnes:
A morfológiai tudatosság fejlődése, mérési lehetőségei és az olvasás-szövegértéssel való kapcsolata.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 8 (1).
pp. 1-11.
ISSN 2060-0623
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Torok_Hodi_2015_Anyanyelv-pedagogia.pdf - Megjelent verzió Download (343kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA | ||
Publikáció dátuma: | 2015 | ||
Kötet: | 8 | ||
Szám: | 1 | ||
Oldalak: | pp. 1-11 | ||
ISSN: | 2060-0623 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 2896108 | ||
Kapcsolódó URL-ek: | |||
Dátum: | 2022. Dec. 07. 09:29 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 09:29 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25721 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |