Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
ISSN 1664-1078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-13-1019561-2.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | |||
| Publikáció dátuma: | 2022 | |||
| Kötet: | 13 | |||
| Terjedelem: | 13 | |||
| Közlemény azonosító: | 1019561 | |||
| ISSN: | 1664-1078 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 33109090 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1019561 | |||
| Dátum: | 2022. Dec. 07. 08:53 | |||
| Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 08:53 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25720 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika