Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors.
FRONTIERS IN PSYCHOLOGY, 13.
ISSN 1664-1078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
fpsyg-13-1019561-2.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | FRONTIERS IN PSYCHOLOGY | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 13 | |||
Terjedelem: | 13 | |||
Közlemény azonosító: | 1019561 | |||
ISSN: | 1664-1078 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 33109090 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.1019561 | |||
Dátum: | 2022. Dec. 07. 08:53 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 07. 08:53 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25720 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |