Hódi Ágnes; Tóth Edit; B. Németh Mária:
Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 120 (1).
pp. 71-90.
ISSN 0025-0260
(2020)
Előnézet |
Szöveg
Hodi_MPed20201.pdf - Megjelent verzió Download (669kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||
Publikáció dátuma: | 2020 | |||
Kötet: | 120 | |||
Szám: | 1 | |||
Oldalak: | pp. 71-90 | |||
ISSN: | 0025-0260 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | magyar | |||
MTMT rekordazonosító: | 31931357 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.71 | |||
Dátum: | 2022. Dec. 06. 15:48 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 06. 15:48 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25713 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |