Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study

Z. Orosz Gábor; Németh Veronika; Kovács Lajos; Somogyi Zoltán; Korom Erzsébet: Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE, 24. pp. 50-70. ISSN 1109-4028 (2022)

[thumbnail of d2rp00110a.pdf]
Előnézet
Szöveg
d2rp00110a.pdf - Megjelent verzió

Download (613kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 24
Oldalak: pp. 50-70
ISSN: 1109-4028
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33075306
DOI azonosító: https://doi.org/10.1039/D2RP00110A
Dátum: 2022. Dec. 02. 13:29
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 22. 18:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25687
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben