Z. Orosz Gábor; Németh Veronika; Kovács Lajos; Somogyi Zoltán; Korom Erzsébet:
Guided inquiry-based learning in secondary-school chemistry classes: a case study.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE, 24.
pp. 50-70.
ISSN 1109-4028
(2022)
Előnézet |
Szöveg
d2rp00110a.pdf - Megjelent verzió Download (613kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 24 |
Oldalak: | pp. 50-70 |
ISSN: | 1109-4028 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33075306 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1039/D2RP00110A |
Dátum: | 2022. Dec. 02. 13:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 22. 18:32 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25687 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |