Zsolnai Anikó; Kasik László:
Short research report : Coping strategies in Hungarian school-age children.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION, 14 (2).
pp. 88-92.
ISSN 2073-7629
(2022)
Előnézet |
Szöveg
v14i2rr1.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EMOTIONAL EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 14 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 88-92 | ||
| ISSN: | 2073-7629 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33288466 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.56300/HJDW1407 | ||
| Dátum: | 2022. Dec. 01. 22:53 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Júl. 15. 11:13 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25677 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika