The Handbook of Educational Methodology for Students Majoring in Teaching and for Practicing Teachers

Korom Alexandra: The Handbook of Educational Methodology for Students Majoring in Teaching and for Practicing Teachers.
TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION, 3 (2). pp. 161-163. ISSN 2732-1002 (2022)

[thumbnail of 161-163.pdf]
Előnézet
Szöveg
161-163.pdf - Megjelent verzió

Download (272kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: TÁNC ÉS NEVELÉS / DANCE AND EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 3
Szám: 2
Oldalak: pp. 161-163
ISSN: 2732-1002
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33259053
DOI azonosító: https://doi.org/10.46819/TN.3.2.161-163
Dátum: 2022. Nov. 22. 15:09
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 22. 15:17
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25604

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben