A mathematical problem-solving framework-based Integrated STEM: Theory and practice

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: A mathematical problem-solving framework-based Integrated STEM: Theory and practice.
International Journal of Trends in Mathematics Education Research, 5 (1). pp. 1-11. ISSN 2621-8488 (2022)

[thumbnail of 105-161-2-PB1.pdf]
Előnézet
Szöveg
105-161-2-PB1.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Trends in Mathematics Education Research
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 5
Szám: 1
Oldalak: pp. 1-11
ISSN: 2621-8488
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32864933
DOI azonosító: https://doi.org/10.33122/ijtmer.v5i1.105
Dátum: 2022. Nov. 15. 08:41
Utolsó módosítás: 2022. Nov. 15. 08:44
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25526

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben