Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
A mathematical problem-solving framework-based Integrated STEM: Theory and practice.
International Journal of Trends in Mathematics Education Research, 5 (1).
pp. 1-11.
ISSN 2621-8488
(2022)
Előnézet |
Szöveg
105-161-2-PB1.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Trends in Mathematics Education Research |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 5 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 1-11 |
ISSN: | 2621-8488 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32864933 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.33122/ijtmer.v5i1.105 |
Dátum: | 2022. Nov. 15. 08:41 |
Utolsó módosítás: | 2022. Nov. 15. 08:44 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25526 |
Actions (login required)
Tétel nézet |