Molnár Gyöngyvér; Hermann Zoltán:
Short- and long-term effects of COVID-related kindergarten and school closures on first- to eighth-grade students’ school readiness skills and mathematics, reading and science learning.
LEARNING AND INSTRUCTION, 83.
ISSN 0959-4752
(2023)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S095947522200127X-main.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INSTRUCTION | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 83 | ||
| Terjedelem: | 13 | ||
| Közlemény azonosító: | 101706 | ||
| ISSN: | 0959-4752 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33181969 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.learninstruc.2022.101706 | ||
| Dátum: | 2022. Okt. 22. 17:25 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 22. 17:25 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25364 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 20 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika