Soeharto Soeharto:
Development of A Diagnostic Assessment Test to Evaluate Science Misconceptions in Terms of School Grades: A Rasch Measurement Approach.
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION, 18 (3).
pp. 351-370.
ISSN 1304-6020
(2021)
Előnézet |
Szöveg
EJ1325560.pdf - Megjelent verzió Download (967kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 18 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | pp. 351-370 |
ISSN: | 1304-6020 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32523729 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.36681/tused.2021.78 |
Dátum: | 2022. Okt. 21. 18:39 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 21. 18:39 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25354 |
Actions (login required)
Tétel nézet |