Development of A Diagnostic Assessment Test to Evaluate Science Misconceptions in Terms of School Grades: A Rasch Measurement Approach

Soeharto Soeharto: Development of A Diagnostic Assessment Test to Evaluate Science Misconceptions in Terms of School Grades: A Rasch Measurement Approach.
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION, 18 (3). pp. 351-370. ISSN 1304-6020 (2021)

[thumbnail of EJ1325560.pdf]
Előnézet
Szöveg
EJ1325560.pdf - Megjelent verzió

Download (967kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 18
Szám: 3
Oldalak: pp. 351-370
ISSN: 1304-6020
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32523729
DOI azonosító: https://doi.org/10.36681/tused.2021.78
Dátum: 2022. Okt. 21. 18:39
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 21. 18:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25354

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben