Soeharto Soeharto:
Development of A Diagnostic Assessment Test to Evaluate Science Misconceptions in Terms of School Grades: A Rasch Measurement Approach.
JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION, 18 (3).
pp. 351-370.
ISSN 1304-6020
(2021)
Előnézet |
Szöveg
EJ1325560.pdf - Megjelent verzió Download (967kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF TURKISH SCIENCE EDUCATION | |
Publikáció dátuma: | 2021 | |
Kötet: | 18 | |
Szám: | 3 | |
Oldalak: | pp. 351-370 | |
ISSN: | 1304-6020 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 32523729 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.36681/tused.2021.78 | |
Dátum: | 2022. Okt. 21. 18:39 | |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 21. 18:39 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25354 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |