Mezei Tímea; Fejes József Balázs:
A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései – szakirodalmi áttekintés.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (4).
pp. 361-394.
ISSN 0025-0260
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Mezei_MPed20214.pdf - Megjelent verzió Download (649kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 121 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 361-394 | ||
ISSN: | 0025-0260 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 33035578 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2021.4.361 | ||
Dátum: | 2022. Okt. 20. 09:58 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 20. 09:58 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25345 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |