Liu Yong; Pásztor Attila:
Design and validate the Employer-Employee-Supported Critical Thinking Disposition Inventory (2ES-CTDI) for undergraduates.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 46.
ISSN 1871-1871
(2022)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187122001729-main.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 46 |
Terjedelem: | 18 |
Közlemény azonosító: | 101169 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33145797 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2022.101169 |
Dátum: | 2022. Okt. 20. 09:12 |
Utolsó módosítás: | 2022. Okt. 20. 09:12 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25344 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |