Amukune Stephen; Barrett Karen Caplovitz; Szabó Norbert; Józsa Krisztián:
Development and Application of FOCUS App for Assessment of Approaches to Learning in 3–8-Year-Old Children in Kenya: A Design-Based Research Approach.
International Journal of Early Childhood, 55.
pp. 69-87.
ISSN 0020-7187
(2023)
Előnézet |
Szöveg
DevelopmentandApplicationofFOCUS.pdf - Elfogadott verzió Download (830kB) | Előnézet |
|
Szöveg
33151209_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (810kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Early Childhood | ||||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||||
| Kötet: | 55 | ||||
| Oldalak: | pp. 69-87 | ||||
| ISSN: | 0020-7187 | ||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
| Nyelv: | angol | ||||
| MTMT rekordazonosító: | 33151209 | ||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s13158-022-00324-z | ||||
| Dátum: | 2022. Okt. 14. 13:13 | ||||
| Utolsó módosítás: | 2023. Máj. 03. 14:51 | ||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25321 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika