Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Kiss Ádám; Kéri Szabolcs; Braunitzer Gábor; Nagy Attila:
Multisensory stimuli enhance the effectiveness of equivalence learning in healthy children and adolescents.
PLOS ONE, 17 (7).
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513.
ISSN 1932-6203
(2022)
Szöveg
journal.pone.0271513typeprintable - Megjelent verzió Download (831kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 17 |
Szám: | 7 |
Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513 |
ISSN: | 1932-6203 |
Kar/Egység: | Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33042846 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0271513 |
Dátum: | 2022. Szep. 27. 09:40 |
Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 27. 09:40 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25205 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |