Multisensory stimuli enhance the effectiveness of equivalence learning in healthy children and adolescents

Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Kiss Ádám; Kéri Szabolcs; Braunitzer Gábor; Nagy Attila: Multisensory stimuli enhance the effectiveness of equivalence learning in healthy children and adolescents.
PLOS ONE, 17 (7). Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513. ISSN 1932-6203 (2022)

[thumbnail of journal.pone.0271513typeprintable] Szöveg
journal.pone.0271513typeprintable - Megjelent verzió

Download (831kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PLOS ONE
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 17
Szám: 7
Oldalak: Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513
ISSN: 1932-6203
Kar/Egység: Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar
Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33042846
DOI azonosító: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0271513
Dátum: 2022. Szep. 27. 09:40
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 27. 09:40
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25205
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben