Eördegh Gabriella; Tót Kálmán; Kiss Ádám; Kéri Szabolcs; Braunitzer Gábor; Nagy Attila:
Multisensory stimuli enhance the effectiveness of equivalence learning in healthy children and adolescents.
PLOS ONE, 17 (7).
Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513.
ISSN 1932-6203
(2022)
|
Szöveg
journal.pone.0271513typeprintable - Megjelent verzió Download (831kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE | ||||||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||||||
| Kötet: | 17 | ||||||
| Szám: | 7 | ||||||
| Oldalak: | Terjedelem: 14 p.-Azonosító: 0271513 | ||||||
| ISSN: | 1932-6203 | ||||||
| Kar/Egység: | Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
||||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||||
| Nyelv: | angol | ||||||
| MTMT rekordazonosító: | 33042846 | ||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0271513 | ||||||
| Dátum: | 2022. Szep. 27. 09:40 | ||||||
| Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 27. 09:40 | ||||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25205 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika