Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 21 (4).
pp. 90-109.
ISSN 1302-6488
(2020)
Előnézet |
Szöveg
TOJDE_Saif_Husam_Laszlo_Kinyo.pdf - Megjelent verzió Download (338kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2020 | ||
Kötet: | 21 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 90-109 | ||
ISSN: | 1302-6488 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 31627933 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17718/tojde.803364 | ||
Dátum: | 2022. Szep. 26. 11:03 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 26. 11:03 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25152 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |