Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: Constructivist theory as a foundation for the utilization of digital technology in the lifelong learning process.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 21 (4). pp. 90-109. ISSN 1302-6488 (2020)

[thumbnail of TOJDE_Saif_Husam_Laszlo_Kinyo.pdf]
Előnézet
Szöveg
TOJDE_Saif_Husam_Laszlo_Kinyo.pdf - Megjelent verzió

Download (338kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
Publikáció dátuma: 2020
Kötet: 21
Szám: 4
Oldalak: pp. 90-109
ISSN: 1302-6488
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 31627933
DOI azonosító: https://doi.org/10.17718/tojde.803364
Dátum: 2022. Szep. 26. 11:03
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 26. 11:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25152

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben