Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
The cross-cultural validation of the technology-enhanced social constructivist learning environment questionnaire in the Iraqi Kurdistan Region.
Research and Practice in Technology Enhanced Learning, 17 (25).
Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25.
ISSN 1793-7078
(2022)
Előnézet |
Szöveg
document.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Research and Practice in Technology Enhanced Learning | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 17 | ||
| Szám: | 25 | ||
| Oldalak: | Terjedelem: 25 p.-Azonosító: 25 | ||
| ISSN: | 1793-7078 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 32898813 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1186/s41039-022-00199-7 | ||
| Dátum: | 2022. Szep. 26. 09:38 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 30. 21:30 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25148 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika