The Role of Positive Psychological Capital in the Prediction of Teachers’ Well-being Mediated Through Motivation: A Review of Literature

Zewude Girum Tareke; Hercz Mária: The Role of Positive Psychological Capital in the Prediction of Teachers’ Well-being Mediated Through Motivation: A Review of Literature.
Athens Journal of Health and Medical Sciences, 9 (4). pp. 245-264. ISSN 2653-9411 (2022)

[thumbnail of 2022-9-4-4-Zewude.pdf]
Előnézet
Szöveg
2022-9-4-4-Zewude.pdf - Megjelent verzió

Download (408kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Athens Journal of Health and Medical Sciences
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 9
Szám: 4
Oldalak: pp. 245-264
ISSN: 2653-9411
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33107439
DOI azonosító: https://doi.org/10.30958/ajhms.9-4-4
Dátum: 2022. Szep. 26. 09:22
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 26. 09:22
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25147

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben