Zewude Girum Tareke; Hercz Mária:
The Role of Positive Psychological Capital in the Prediction of Teachers’ Well-being Mediated Through Motivation: A Review of Literature.
Athens Journal of Health and Medical Sciences, 9 (4).
pp. 245-264.
ISSN 2653-9411
(2022)
Előnézet |
Szöveg
2022-9-4-4-Zewude.pdf - Megjelent verzió Download (408kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Athens Journal of Health and Medical Sciences | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 9 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | pp. 245-264 | ||
| ISSN: | 2653-9411 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33107439 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.30958/ajhms.9-4-4 | ||
| Dátum: | 2022. Szep. 26. 09:22 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 26. 09:22 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25147 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika