Amukune Stephen; Józsa Gabriella; Józsa Krisztián:
Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
International Journal of Early Childhood, 55 (2).
pp. 205-222.
ISSN 0020-7187
(2023)
Szöveg
Comparing_Executive_Functioning_in_the_School_Read.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (631kB) | Másolat kérése |
|
Szöveg
s13158-022-00331-0 (1).pdf - Megjelent verzió Download (698kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Early Childhood |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 55 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 205-222 |
ISSN: | 0020-7187 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33100074 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s13158-022-00331-0 |
Dátum: | 2022. Szep. 20. 10:40 |
Utolsó módosítás: | 2024. Ápr. 03. 16:02 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25126 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |