Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers

Amukune Stephen; Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Comparing Executive Functioning in the School Readiness of Hungarian and Kenyan Preschoolers.
International Journal of Early Childhood, 55 (2). pp. 205-222. ISSN 0020-7187 (2023)

[thumbnail of Comparing_Executive_Functioning_in_the_School_Read.pdf] Szöveg
Comparing_Executive_Functioning_in_the_School_Read.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (631kB) | Másolat kérése
[thumbnail of s13158-022-00331-0 (1).pdf] Szöveg
s13158-022-00331-0 (1).pdf - Megjelent verzió

Download (698kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Early Childhood
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 55
Szám: 2
Oldalak: pp. 205-222
ISSN: 0020-7187
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33100074
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s13158-022-00331-0
Dátum: 2022. Szep. 20. 10:40
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 03. 16:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25126
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben