Incorporating Humor into Mathematical Word Problems: Is there a Negative Effect on Students' Performance?

Csíkos Csaba; Biró Fanni; Szabóné Szitányi Judit: Incorporating Humor into Mathematical Word Problems: Is there a Negative Effect on Students' Performance?
INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION, 15 (3). pp. 1079-1098. ISSN 1694-609X (2022)

[thumbnail of iji_2022_3_57.pdf]
Előnézet
Szöveg
iji_2022_3_57.pdf - Megjelent verzió

Download (720kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 15
Szám: 3
Oldalak: pp. 1079-1098
ISSN: 1694-609X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33040061
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/iji.2022.15357a
Dátum: 2022. Szep. 20. 08:48
Utolsó módosítás: 2022. Szep. 20. 08:48
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25111

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben