Józsa Krisztián; Amukune Stephen; Zentai Gabriella; Barrett Karen Caplovitz:
School Readiness Test and Intelligence in Preschool as Predictors of Middle School Success: Result of an Eight-Year Longitudinal Study.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66.
ISSN 2079-3200
(2022)
Előnézet |
Szöveg
School_Readiness_Test_and_Intelligence_in_Preschoo.pdf - Megjelent verzió Download (450kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF INTELLIGENCE | ||||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||||
Kötet: | 10 | ||||
Szám: | 3 | ||||
Oldalak: | Terjedelem: 19 p.-Azonosító: 66 | ||||
ISSN: | 2079-3200 | ||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | angol | ||||
MTMT rekordazonosító: | 33091586 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/jintelligence10030066 | ||||
Dátum: | 2022. Szep. 15. 13:38 | ||||
Utolsó módosítás: | 2022. Szep. 15. 13:38 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/25091 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 12 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |