Wu Hao; Saleh Andi Rahmat; Molnár Gyöngyvér:
Inductive and combinatorial reasoning in international educational context: assessment, measurement invariance, and latent mean differences.
ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW, 23 (2).
pp. 297-310.
ISSN 1598-1037
(2022)
Előnézet |
Szöveg
s12564-022-09750-z.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA PACIFIC EDUCATION REVIEW | |||
| Publikáció dátuma: | 2022 | |||
| Kötet: | 23 | |||
| Szám: | 2 | |||
| Oldalak: | pp. 297-310 | |||
| ISSN: | 1598-1037 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 32753542 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s12564-022-09750-z | |||
| Dátum: | 2022. Aug. 26. 12:03 | |||
| Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 26. 12:03 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24962 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika