Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna; Szabó Éva:
A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 33 (1-3).
pp. 32-49.
ISSN 0866-2495
(2022)
Szöveg
32822715.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (16MB) | Másolat kérése |
|
Szöveg
Elfogadottkezirat_Lopatovszkine_Szabo.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 33 |
Szám: | 1-3 |
Oldalak: | pp. 32-49 |
ISSN: | 0866-2495 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 32822715 |
Dátum: | 2022. Aug. 24. 12:18 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 30. 13:55 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24952 |
Actions (login required)
Tétel nézet |