A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra

Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna; Szabó Éva: A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 33 (1-3). pp. 32-49. ISSN 0866-2495 (2022)

[thumbnail of 32822715.pdf] Szöveg
32822715.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (16MB) | Másolat kérése
[thumbnail of Elfogadottkezirat_Lopatovszkine_Szabo.pdf] Szöveg
Elfogadottkezirat_Lopatovszkine_Szabo.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 33
Szám: 1-3
Oldalak: pp. 32-49
ISSN: 0866-2495
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 32822715
Dátum: 2022. Aug. 24. 12:18
Utolsó módosítás: 2023. Már. 30. 13:55
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24952

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet