A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra

Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna and Szabó Éva: A 2020-as karantén hatása az iskolával kapcsolatos attitűdre, valamint a gyermeki viselkedésre, különös tekintettel az ADHD-ben érintett tanulókra.
FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT, 33 (1-3). pp. 32-49. ISSN 0866-2495 (2022)

[thumbnail of 32822715.pdf] Text
32822715.pdf - Published Version
Closed access: Repository staff only

Download (16MB) | Request a copy
[thumbnail of Elfogadottkezirat_Lopatovszkine_Szabo.pdf] Text
Elfogadottkezirat_Lopatovszkine_Szabo.pdf - Accepted Version
Closed access: Repository staff only

Download (1MB) | Request a copy
Creators:
Lopatovszkiné Kasza Éva Zsuzsanna MTMT
Szabó Éva MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: FEJLESZTŐ PEDAGÓGIA: PEDAGÓGIAI SZAKFOLYÓIRAT
Date: 2022
Volume: 33
Number: 1-3
Page Range: pp. 32-49
ISSN: 0866-2495
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 32822715
Date Deposited: 2022. Aug. 24. 12:18
Last Modified: 2023. Mar. 30. 13:55
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24952

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year