Ökördi Réka; Molnár Gyöngyvér:
Computer-Based Intervention Closes Learning Gap in Maths Accumulated in Remote Learning.
JOURNAL OF INTELLIGENCE, 10 (3).
Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 58.
ISSN 2079-3200
(2022)
Előnézet |
Szöveg
jintelligence-10-00058.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF INTELLIGENCE |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | Terjedelem: 18 p.-Azonosító: 58 |
ISSN: | 2079-3200 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33057693 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/jintelligence10030058 |
Dátum: | 2022. Aug. 23. 22:56 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 23. 23:03 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24948 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |