Tóth Edit; Csapó Benő:
Teachers’ beliefs about assessment and accountability.
EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY, 34 (4).
pp. 459-481.
ISSN 1874-8597
(2022)
Előnézet |
Szöveg
33062729.pdf - Megjelent verzió Download (797kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
s11092-022-09396-w.pdf - Elfogadott verzió Download (734kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL ASSESSMENT EVALUATION AND ACCOUNTABILITY | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 34 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 459-481 | ||
ISSN: | 1874-8597 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33062729 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11092-022-09396-w | ||
Dátum: | 2022. Aug. 23. 22:36 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Dec. 05. 09:51 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24947 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |