Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára:
Contextual Factors Impacting School and Pastoralist Family Communication in Rural Mongolia: A Partial Ecological Model.
THE QUALITATIVE REPORT, 27 (8).
pp. 1638-1659.
ISSN 1052-0147
(2022)
Előnézet |
Szöveg
Sukhbaatar_Tarko_2022_The_Qualitative_Report.pdf - Megjelent verzió Download (611kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | THE QUALITATIVE REPORT | ||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||
Kötet: | 27 | ||
Szám: | 8 | ||
Oldalak: | pp. 1638-1659 | ||
ISSN: | 1052-0147 | ||
Kar/Egység: | Juhász Gyula Pedagógusképző Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33054742 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.46743/2160-3715/2022.5511 | ||
Dátum: | 2022. Aug. 18. 08:10 | ||
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 18. 08:10 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24900 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |