Akhmetova Aigul; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő:
Reading Strategies and Reading Achievement in Middle School: Kazakhstani Young Learners.
SAGE OPEN, 12 (3).
Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138.
ISSN 2158-2440
(2022)
Előnézet |
Szöveg
21582440221113843.pdf - Megjelent verzió Download (934kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SAGE OPEN |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 3 |
Oldalak: | Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138 |
ISSN: | 2158-2440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33038867 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/21582440221113843 |
Dátum: | 2022. Aug. 03. 21:09 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 21:09 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24842 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |