Reading Strategies and Reading Achievement in Middle School: Kazakhstani Young Learners

Akhmetova Aigul; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő: Reading Strategies and Reading Achievement in Middle School: Kazakhstani Young Learners.
SAGE OPEN, 12 (3). Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138. ISSN 2158-2440 (2022)

[thumbnail of 21582440221113843.pdf]
Előnézet
Szöveg
21582440221113843.pdf - Megjelent verzió

Download (934kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Akhmetova Aigul MTMT
Imambayeva Gaysha
Csapó Benő MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SAGE OPEN
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 12
Szám: 3
Oldalak: Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138
ISSN: 2158-2440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33038867
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/21582440221113843
Dátum: 2022. Aug. 03. 21:09
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 03. 21:09
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24842
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet