Akhmetova Aigul; Imambayeva Gaysha; Csapó Benő:
Reading Strategies and Reading Achievement in Middle School: Kazakhstani Young Learners.
SAGE OPEN, 12 (3).
Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138.
ISSN 2158-2440
(2022)
Előnézet |
Szöveg
21582440221113843.pdf - Megjelent verzió Download (934kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | SAGE OPEN | |||
Publikáció dátuma: | 2022 | |||
Kötet: | 12 | |||
Szám: | 3 | |||
Oldalak: | Terjedelem: 15 p.-Azonosító: 215824402211138 | |||
ISSN: | 2158-2440 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 33038867 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/21582440221113843 | |||
Dátum: | 2022. Aug. 03. 21:09 | |||
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 21:09 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24842 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |