A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben

Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér: A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3). pp. 281-307. ISSN 0025-0260 (2021)

[thumbnail of Csanyi_MPed20213.pdf]
Előnézet
Szöveg
Csanyi_MPed20213.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Csányi Róbert MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 121
Szám: 3
Oldalak: pp. 281-307
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33035568
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2021.3.281
Dátum: 2022. Aug. 03. 20:42
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 03. 20:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24840

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet