Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
A tesztmegoldási motiváció kérdőíves és logadat alapú mérésének összehasonlító elemzése alacsony téttel rendelkező interaktív problémamegoldó környezetben.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 121 (3).
pp. 281-307.
ISSN 0025-0260
(2021)
Előnézet |
Szöveg
Csanyi_MPed20213.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | ||
| Publikáció dátuma: | 2021 | ||
| Kötet: | 121 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 281-307 | ||
| ISSN: | 0025-0260 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | magyar | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33035568 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2021.3.281 | ||
| Dátum: | 2022. Aug. 03. 20:42 | ||
| Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 20:42 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24840 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

