Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet:
A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 3-18.
ISSN 0025-0260
(2019)
Előnézet |
Szöveg
Gal-Szabo_MPed20191.pdf - Megjelent verzió Download (776kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 119 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 3-18 |
ISSN: | 0025-0260 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 31143922 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.3 |
Dátum: | 2022. Aug. 03. 12:28 |
Utolsó módosítás: | 2022. Aug. 03. 12:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24813 |
Actions (login required)
Tétel nézet |