A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között

Gál-Szabó Zsófia Gabriella and Korom Erzsébet: A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 3-18. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of Gal-Szabo_MPed20191.pdf]
Preview
Text
Gal-Szabo_MPed20191.pdf - Published Version

Download (776kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: MAGYAR PEDAGÓGIA
Date: 2019
Volume: 119
Number: 1
Page Range: pp. 3-18
ISSN: 0025-0260
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 31143922
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.3
Date Deposited: 2022. Aug. 03. 12:28
Last Modified: 2022. Aug. 03. 12:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24813

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year