Gál-Szabó Zsófia Gabriella and Korom Erzsébet:
A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1).
pp. 3-18.
ISSN 0025-0260
(2019)
Preview |
Text
Gal-Szabo_MPed20191.pdf - Published Version Download (776kB) | Preview |
Item Type: | Journal Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | MAGYAR PEDAGÓGIA |
Date: | 2019 |
Volume: | 119 |
Number: | 1 |
Page Range: | pp. 3-18 |
ISSN: | 0025-0260 |
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences |
Institution: | Szegedi Tudományegyetem |
Language: | Hungarian |
MTMT rekordazonosító: | 31143922 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.3 |
Date Deposited: | 2022. Aug. 03. 12:28 |
Last Modified: | 2022. Aug. 03. 12:28 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24813 |
Actions (login required)
View Item |