A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között

Gál-Szabó Zsófia Gabriella; Korom Erzsébet: A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata: a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 119 (1). pp. 3-18. ISSN 0025-0260 (2019)

[thumbnail of Gal-Szabo_MPed20191.pdf]
Előnézet
Szöveg
Gal-Szabo_MPed20191.pdf - Megjelent verzió

Download (776kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 119
Szám: 1
Oldalak: pp. 3-18
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 31143922
DOI azonosító: https://doi.org/10.17670/MPed.2019.1.3
Dátum: 2022. Aug. 03. 12:28
Utolsó módosítás: 2022. Aug. 03. 12:28
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/24813

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben